BANA ARTIK HİCRAN DE LALE(ŞEBNEM HASSANISOUGHI) KİMDİR, KAÇ YAŞINDA, BOYU, FOTOĞRAFLARI

Unknown | 20:32 | 0 yorum

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ LALE KİMDİR?
ŞEBNEM HASSANISOUGHI KİMDİR?

Kanal D'nin yeni sezonda başayacak olan dizilerinden belki de en çok merak edilen dizisi Bana Artık Hicran De dizisi. Dizinin oyuncu kadrosunda yer alan ve Lale karakterini canlandıran Şebnem Hassanisoughi'de en çok merak edilen oyuncularından. Dizinin en çok ilgi çeken oyuncusu hem güzelliği ile hem de oyunculuğu ile dikkat çekiyor. Peki kimdir bu Lale yani, Şebnem Hassanisoughi. Dizinin Lale'si Şebnem Hassanisoughi hakkında bilgiler yazımızın devamında...

Şebnem Hassanisoughi Kimdir?
Bana Artık Hicran De - Lale(Şebnem Hassanisoughi) Kimdir?

Şebnem Hassanisoughi Yaşı: 29
Şebnem Hassanisoughi Boyu: 172 cm
Şebnem Hassanisoughi Kilosu: 52 kg
Şebnem Hassanisoughi Göz Rengi: Kahverengi

Şebnem Hassanisoughi 7 Aralık1985 doğumludur. Güzel oyuncu eğitimini Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Ana Sanat Dalı ve Kadir Has Üniversitesi Film ve Drama Yüksek Lisans Program bölümlerinde tamamlamıştır.Daha sonra bir çok dizide rol alan güzel oyuncu şimdilerde Kana D ekranlarında başlayacak olan Bana Artık Hicran De dizisinde Lale karakterini canlandıracaktır. İşte diğer dizileri...


Şebnem Hassanisoughi Oynadığı Diziler:

2014 Bana artık hicran de dizisi Lale
2012 Kayıp Şehir dizisi Zeynep 
2012 Firar dizisi Asude 
2010 Kılıç Günü dizisi Melek 

Şebnem Hassanisoughi Fotoğraflarıi, Resimleri





Şebnem Hassanisoughi kimdir, Şebnem Hassanisoughi nereli,Şebnem Hassanisoughi kaç yaşında, Şebnem Hassanisoughi boyu, Şebnem Hassanisoughi kilosu, Şebnem Hassanisoughi sevgilisi, bana artık hicran de dizisi lale kimdir, bana artık hicran de dizisi oyuncuları kim,  bana artık hicran de lale kim,

Etiketler: , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica