İREM DERİCİ BİR MİYİZ ŞARKI SÖZLERİ - İREM DERİCİ GEL YAPMA DEDİM BÖYLE ŞARKISI 2014

Unknown | 20:33 | 0 yorum

irem derici üç albümü 2014
İREM DERİCİ BİR MİYİZ ŞARKISI 2014

İrem Derici yeni şarkısı yine en çok dinlenilenler arasında...
İrem Derici'nin Üç adını verdiği albümde yer alan ve ilk klip çalışması olan Bir miyiz şarkı sözlerini sizler için yayınladık. İrem Derici'nin Üç albümünde üç şarkı bulunuyor. Alübmdeki ilk klip Bir miyiz şarkısına geldi. 20 Haziran 2014 tarihinde çıkan üç albümü öncekiler gibi bir anda listelerde üst sıralara çıkmayı başardı. İrem Derici'nin bir önceki tekli albümü Kalbümin Tek Sahibine şarkısı hala popülerliğini koruyor ama Bir miyiz şarkısı de bir o kadar güzel... Gel yapma dedim böyle, ne olur iki kelam da sen söyle... İşte İrem Derici Bir miyiz Şarkısı Sözleri...

İREM DERİCİ BİR MİYİZ ŞARKISI SÖZLERİ

Olmuyor, Bu sabah güneş bile tuhaf doğmuyor
Kafam hayli karışık gözlerim aynada beni bile görmüyor.
Bil ki zorluyor, Bu kadar belirsizlik bizi zorluyor.
Ben aşkı hapsettim, Ama artık kilit sende durmuyor.

Gel yapma dedim bak böyle,
Ne olur iki kelam da sen söyle,
Durumumuz belirsiz
Çaba sarfedelim.

Yaşanılanlar hep aynı,
Hepimiz o tuhaf kaygı
Bakarsınz toparlarız
Devam edelim

Dinletemedim dinletemedim
Kelimeler tükendi
Söyletemedim, söyletemedim
Şimdi senle hep...

Bir miyiz senle yoksa hiç miyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte, o kara bulutlar
Kader miyiz söyle yoksa biter miyiz?

Bir miyiz senle yoksa hiç miyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte, o kara bulutlar
Kader miyiz söyle yoksa biter miyiz?

İREM DERİCİ ÜÇ ALBÜMÜ ŞARKILARI 2014

01- İrem Derici- Bir miyiz?
02- İrem Derici- Nazende Sevgilim
03- İrem Derici- Nabza Göre Şerbet

irem derici yeni albümü 2014, irem derici bir miyiz sözleri , irem derici gel yapma dedim böyle sözleri, 2014 irem derici şarkı sözler, irem derici 2014 şarkısı, 2014 irem derici şarkı sözlerini indir, irem derici birmiyiz şarkı sözleri 2014, irem derici üç albümü sözler, ÜÇ-İREM DERİCİ 2014, irem derici 3 albümü 2014

Etiketler: , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica